Maçı İzle, Günlük burç yorumları, Canlı yayın, Atv, Show Tv, Kanal D, Dizi izle, film izle, fragmanı izle, müzik dinle, videoklip,spor,sinema,Maçı özeti, maçı golleri, canlı izle,Müge anlı,derya baykal,patito feo,izdivaç,Fox tv, Haber bülteni, Maçı saat kaçta, maç yayını

7 Eylül 2010 Salı

Oda ne yorum Hele 021020.2020.ads0


Senin sayende söz okumaya başladım ben biliyor musun :)

nasıl yani

Ya senin fotolarında hani sözleri görmüştüm ben

Sonra sen bana küçük iskender filan önermiştin

Öyle başladım işte :):)

inan buna çok sevindim

şuan pek iyi değilim keşke mutlu olabilseydim snnle güzelce konşmak isterdim

Dertleşmek, paylaşmak istersen dinleyebilirim.

aslında yaptığım bi salaklıktı

neyini anlatıcam bilemiyorum

Ne yaptın ?

bn birinden hoşlandım

hemde o beni göremeyecek kadar kör belki

Evet ?

Açıldın mı ona ? Ne olsu sonra

20 gündür konuşuyoruz nerdeyse futbolcu birisi

çevreside baya geniş tahmin edersinki

bn diğer kızlar gibi değilim öle atlamam direk canım hayatım diye

evet

20 gündür konuşuyoruz ağzımdan birtek canım kelimesi çıkmamıştır

her seferinde msnye veya face girdiğinde hep o yazar nasılsın diye falan

sana başka türlü ilgi gösteriyorum kimseye vakit ayrmadığım kadar sana vakit ayırıyorum diyordu

anlarsınki bu beni biraz daha bağladı ona

öyle çok çok bişi yok belki ama hoşlanıyorum işte

Eve

bugün telefonumu aldı görüşmek istemişti zaten bayramdan sonra olur dedim

ve akşam konuşurken resmen benimle şöyle konuştu işte konu sevgiliden falan açıldı meğer bnden hoşlanmıyormuş bile

umarım karşına seninde iyi birileri çıkar falan dedi

Neden yakın davranmış

daha uzun yılların var dedi

hiç onlu benli cümleleri yoktu

o halde neden yakın davranıyor :(:(

Anlıyorum durumunu gerçekten.

Onun yaptığı tamamen çok ayıp.

O kadar yakın davranıp, umut veriyor. Sonrada böle demesi çok tuhaf.

ben alıştım hep böyle olmasına kimse doğru düzgün sevmedi ben izaten boşver :'(:'(

Öyle düşünme lütfen.

Ben eminim karşına seni çok seven birisi çıkacaktır.

öyle öyle yaptığım tam bi aptallıktı belki anlar diye yazmadım trip atar gibi oldum belki ama kırıldığımı bilsin istedim çünkü ondan hoşlandığımın farkında

o bana sanki sıradan hayranı

muamelesi yapıyor

bu çok acı inan

:(:(

O kadar ünlümü :S

Anlıyorum. Bende yaşadım bunu.


kendi çevresinde öyle tabiki


Hımm. Popüler kişilerden bir daha hoşlanmazsın sende. Bir ders olarak algıla ama sakın üzülme


bilmiyorum çok zoruma gitti o hala yine onun dediği birşeyi yanlış anladım sanıyor onun için trip attığımı düşünüyor

ve hiç bişi olmamış gibi konuşuyor

zamanında çok canım yandı diye

bn napıyım bn diğerleri gibi değilim ki

niye herşey bnde patlıyo

:(:(

01:38Ben

Sende patlamıyor herşey.

Sen her defasında yanlış seçim yapıyorsun.

Daha önce çok şey yaşamışssın belli.

Bunları gözün önüne alarak ileride o hataları yapmaşsın. Ben her hatamdan sonra böyle düşünürüm. Erken yaşadığım içinde sevinirim hatta

Sende böyle yapmayı denesen

REKLAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder