Maçı İzle, Günlük burç yorumları, Canlı yayın, Atv, Show Tv, Kanal D, Dizi izle, film izle, fragmanı izle, müzik dinle, videoklip,spor,sinema,Maçı özeti, maçı golleri, canlı izle,Müge anlı,derya baykal,patito feo,izdivaç,Fox tv, Haber bülteni, Maçı saat kaçta, maç yayını

7 Eylül 2010 Salı

Burçlara Güncellik Yeri Bakım - 0929.020.20100

hımm kötü olmuş abi ya.
evet dün dedim gece normalde döncek dedi hala gelmemişti sabah yazdım gene yok
akşlam baktım cevapta yok
dedim siz ne dediniz ben iki katını verdim sadece kapanmasın yeter dedim
o server kötünüze girsin dedim

İyi demişsin. Şimdi değiştircen mi
zaten bizim siteler içinde yavaş
win server zaten iyi aylık 80 ödemesi var bide salam linux bulim bizim siteleri hallederik
Abi bxen3.org yide aldım


Msn de sölemiştin. Tekrar hayırlı olsn
REKLAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder